sarpinko Mete-35 hayir canim hayir.hic bisey olmuyor.yalnzca bir hafta sonra ishal tarzi kaka yapablr.bizde olmadi ama arkdslarmda oldu.o da hemen geciyor zaten hic panik yapma
Mete-35 sarpinko çöl teşekkür ederim Bi de birinci doz kutusunda 1 yazıyor…ikinci doz da ayrı mı oluyor 2 diye yoksa yine bunu mu yapacaklar
sarpinko Mete-35 onu bilmiyorum canim inan.ama sen satin alirken ikinci dozu diye belirtirsin degisiklik varsa verirler diye tahmn ediyorum
Mete-35 Niveeee çok teşekkür ediyorum Bi de ilk annelik bilgim yok size sorayım. 4 ay da kan damlası kullanacağız….demir damlası varmış o devit 3 mü oluyyor