deniz_s yoğurt makinesi ve Philips buharlı pişirici aldım. Sadece buhsr kısmını kullanmak için. Pürenin sağlıksız olduğunu düşünüyorum o yüzden vermeyeceğim. Blw ile katı gıda başlatıcam. Oioi set aldım. Bunu meşhur olduğu için değil gerçekten içeriğini beğendiğim için aldım. Avent suluk, kendisi tutması için bükülen 360 dönen çatalı kaşığı, akvite örtüsü, mama sandalyesi, ekstra portatif mama sandalyesi falan filan. Şimdi bebek salçası yapıp buzluğa koydum. Kuzu kıyma ayırdım onları koydum. Meyve kurutuyorum. Tarhanasını hazırlıyorum. Tabii domates ve yoğurtsuz. Ekstra pirinç unu ve nohut unu yapacağım. Ürünlerinde kullanmak için. Önce sebze ile başlayıp sonrasına yoğurt verip en son meyve vereceğim