Semaarya hiç durmadan sağım yapıp emzirmeye çalışman gerek. Pes edersen gelmez. Ceviz hurma ye bol bol su iç 1.5 pet şişeye koyardı annem yanıma zorla dikerdim sürekli. Promalt satılıyor ebebekte 24lü al ondan bol bol iç. Börülcesi salatası, ve tahin helvası ben haftada bir tahin helvası bitiriyordum. Benim oğlum doğduğunda entübe edilip yoğun bakıma alındı. Çok zorlu bi süreçti benim için ama hiç pes etmedim. Emziremedim bile doğar doğmaz 6. Gün emzirebildim yoğun bakımda, ama hep sağdım sağdım yolladım. O dediklerimin de hepsini yaptım 😌 2. Gün geldi ama devam ettirebilmek önemliydi. Şimdi 9 aylık miniğim🤍