Kızlar oğlum 2ay 14 günlük.Yaklaşık 23 gündür kabız.Tabi bu aralarda doktora gittik tatiller temiz.Zeytinyağı içir 1 çay kaşığı dedi ama yok yapamıyor.Poposuna zeytinyağı ile uyarı verdm 2 kez yaptı birdaha yok.Az bişi yulaf suyu içirdm kardeşimin öyle yaptırmıştık bebekken oda fayda etmedi.Ve şuan eşim covid temaslıyız çıkamıyorum kafayı yemek üzereyim.Oğlumda ağlayan bi bebek değil ama hep ayaklarını karnına çekiyor ıkınıyor yavrum uykuları bile bölünüyor.En son lavma yapıldı onda bayağa kaka yaptı ama yok hep böyle devam ediyor.Yaşayan var mı neler yaptınız nolur yardımcı olun😓😓😓