Sevgili anneler merhaba, oğlum 6 aylık ve çalışmaya başlıyorum. Çok kısa sürede olduğu içinde yeterli süt stoğum yok. Günde 8 saat çalışacağım. Ek gıda da tadımlarımızı yaptık. Ancak tam randımanlı beslenmiyoruz elbette. Sabah 8 akşam 5 çalışma saatlerim. Bebeğim benimleyken de sık sık emzirirdim. Yarından itibaren nasıl olacak bilmiyorum. İş yerinde sağım yapacağım ancak ona ne kadar süt bırakmalıyım? Bir arkadaşım hipp’in organik kaşık mamasını önerdi. Onu vermem de bir sakınca var mı? Ve anne sütü ile yapan var mı? Tarif alabilir miyim? Bir de 6 aylık bebekleri olan anneler sizin 1 günlük planınız nasıl? Çok gerginim bu konuda. 🥺