Esraninkizielizan Hanımlar merhaba kızımın göbek bağı düştü ama 3 4 gündür az bir kanama oluyor kıyafetine bulaşıyor hafif yakılma ya da iğne yapılıyormuş galiba sağlık ocağında yapılıyor mu bilgisi olan var mı?
Sarpp Esraninkizielizan 2 yada 3 kez tişörtüne bulaşmıştı bizimde doktorumuza attık biraz daha bekleyelim dedi ama fazla fazla kanama varsa durmayın gidin benim bildiğim hastanede oluyor bizim göbeğimiz düştüğünde biraz içinde parça kalmıştı o az kanama yaptı sonra kendiliğinden kurudu geçti gitti
Esra3775 Esraninkizielizan bizde de oldu doktor kendisi temizledi ve k vitamini ile galiba iğne yapıldı bence ihmal etmeyin gösterin doktor önemli demisti . Kuzeninim bebegininkini yaktılar ama
esrasyaa Esraninkizielizan bi kac damla bizde de olmustu atletine bulasiyodu o sikinti degil iltihap gibi akarsa yada cogalirsa sikinti oluyo demisti doktorumuz bi kac gune gecti zaten