Gorkemm Ela07 evet ağrır. Bebeğim ilk günler çok etkin ememiyordu mastit olmustum. Ne yapsam fayda etmedi git gide arttı doktora gitmek zorunda kaldım ve antibiyotik ile geçti
Tugba2626 Ela07 göğüsler boşalmadığı için oluyor o sıcak duş al hem elinle hemde makine veya pompayla boşalt hemen rahatlatıyor
Ladyofdark Ela07 ben de aynı şeyleri yaşamıştım ne sagma makinesiyle sagiliyodu ne çocuk tutabiliyodu öyle gerilmişti ateş sıtma parol içtim ılık dus iyi gelmişti
Ela07 Gündür sağmıştım az önce bidaha sağdım baya rqhatladım gibi birazdan tekrar duşa grcem çıkınca gene sağcamm
Yagmur05 Ela07 banyoya girin sabunu göğsünğze sürüp masaj yapın sıcak suyla. Sağmayla göğsnüz tam boşalmaz ilerlemesn emzirmeye çalışın. Ben 4 kez oldum 1.5 ayda mastit. Bebek bezini sıcak suya batırıp göğsümede koydum
Damla21 Ela07 canım aynısı bana oldu 3 aylık kıızm mastit olmuşsun sende bol bol emzir ve sag emzirme den önce sıcak uygulama yap emzirme den sonrada beyaz lahanayu dolaba koy sonra soguk kompres yap cnm ben çok faydasını gördüm 2 kere oldu bende