Yaseoo adet olmadım daha 511 günlük bebeğim var kanamam yeni durdu adet sonrasını bu takvimi kullanacağız ben endişe ediyorum emzirdiğim için 5 ay olmazsın dediler hatta daha fazla o süreçte hamile kalmaktan tedirginim eşim kendine güveniyor şimdiye kadar bişe olmadı ama şimdi korkuyorum bebeğim varken tekrar hamile kalmaktan