MorErigim Kızım bir buçuk yaşında bir hafta önce bulantı ve ishalle acile girmiştik çok şükür mide bulantısı geçti ama ishali hala geçmiyor muz dan bıktı iyice yemiyor artık nasıl geçirebilirim bilgisi olan var mı?
Eymenduygy MorErigim bizde 1 haftadır ishaliz. Enterogermina verdi bize. Biraz daha toparladı. Bize çok kötü pişik yaptı ishal. İlk kez ishal oldu 😒 9 aylık bu arada. Muz, pirinç unu, bol bol yoğurt ve su ver dedi sadece
MorErigim Eymenduygy bize de denflor verdi kullandım ama hiç fayda etmedi aynı şekilde pişik de yapıyor sürekli patatesle pirinçle yemek yapıyorum ama düzelme yok
Eymenduygy MorErigim vallahı çocuğumun poposu çok kötü oldu pazartesi tekrar götüreceğim artık tam bitti diyorum ard arda yapıyor 😒