zeyzey77 Ben doğumdan önce indirmiştim 3 paket bez bedava aldım ordan toplamda. Şuan 1500 küsür puanım var ve sabırla bekliyorum premium care yüklemelerini😂 Metronun perşembe günleri fırsat günleri oluyormuş görevliden öğrendim bireysel kartım var esnaf kartım yok ama 122 tlye indirimde bulup almıştım ama indirim olduğunu fark etmeden tabii. İndirimli olduğunu o an anlasam 3-5 paket alırdım herhalde baya uygundu çünkü ebebekten en son 144 liraya almıştım şuan 150 yazıyor 155 tlye görmüştüm en son mağazada işte 3-5 lira uyguna alırız belki diye kovalıyoruz biz de napalım 🤷🏻♀️