Nehirimom Merhabalar , bebegımı zorunlu sebeplerden mama ıle beslıyorum hipp organık kullanıyorum bıraz butce zorluyor o yuzden bu ara bebelac gold ıle karıstırıyorum aptamıl ıle bazen bu yaptıgımda bır yalnıslık var mı sizce
JackDaniels Nehirimom Mamaları karıştırmak yanlış malesef. Bütçeniz zorlanıyorsa uygun fiyatlı mama kullanabilirsiniz.
zeyzey77 Nehirimom karıştırma sadece Bebelac gold al . Hipp mama içeriğinde nişasta var . Mamalar karistirilmaz zaten . Daha çok sindirim sistemini bozarsın
Belgiansareweird Nehirimom onun yerine sadece bebelac gold kullansiniz daha saglikli olur.mamalarin hepsi gereken vitamin ve besin degerini sahip. sadece biri organik, digeri degil ve vitamin degerleri birbirinden cok az farkli oluyor. Merak etmeyin her mama saglikli 🤗
zeyzey77 Belgiansareweird Aslında Türkiye de ki hipp organik değil içerisinde 1-2 şey dışında hepsi diğer mamalar gibi. İçeriği temiz ve organik olan yurtdışında bulunan . Yurtdışında bulunanla Türkiye’de bulunan içeriği aynı değil
Belgiansareweird zeyzey77 ah gercektenmi? Bilmiyordum, ben yurtdisinda yasiyorum ama nutrilon (aptamil) kullaniyorum, hepsi her yerde ayni oldugunu dusunuyordum
zeyzey77 Belgiansareweird Bende bir kaç ay önce öğrendim. Yurtdışında olanın içeriği temiz organikmis Türkiye de hiç alakası yokmuş içerik tamamen farklıymış . Bir de bebivita çıktı . O da hippin hiç alakası yok ama hipple . Bir de en ucuz mama o
Belgiansareweird zeyzey77 cok kotu aslinda o zaman daha pahali mama almanin anlami bile kalmiyor 😞 merak ettim turkiye’dekinin icerigini eve gidince burdakiyle karsilastirim. Yazim bebege organik almak icin onca para doken anna babaya