Merhaba, geçtiğimiz hafta10 aylık oğlumun yanağındaki şişlik için özel bir hastanede ultrason kaydı açtık fakat oğlum hareket ettiği ve izin vermediği için ultrasonu çekemedik . dr raporunda bu durumdan bahsetti 160 ₺ gibi bir ücret ödemiştik. İşlem yapılmadığı için para iadesi istesem verirler mi bilemedim ?