Anneler bir çözüm bulan varmı uykusunda çok dönüyor nöbet tutmaktan gram uyuyamadım etrafına yastık koydum ama yinede dönüyor kızım ve yüz üstü uyumayı sevmediği için uyanıp ağlıyor çeviriyorum yine dönüyor varmı önerisi olan aklıma birşeyde gelmiyor bu böyle gidecekmi yoksa 🤦🏽♀️