Allah aşkı için kafayı yemek üzereyim kızlar. Gece hiç mi uyumaz bi bebek ya😰ayağımdan indirdiğim an uyanıyor ayaklarımı hissetmiyorum artık iştahı kesildi zaten en sevdiği şeyleri bile zor yiyor. Gece yarısı kalkıp ceviz adam şap şip şop izliyoruz. Atak mı bu sizce yoksa huy mu değiştirdi benim oğlan😢 Bu arada 8 ay 2 günlüğüz. 3 gündür böyle…..