Kızlar yeni doğum yaptım 43 günlük bebeğim var bebek görmeye gelenlerden biri hastalık bulaştırdı pozitifim 40 derece ateşim ve çok şiddetli ağrılarım var emziriyorum bebeğe de geçer mi bu hastalık ve ateş başına gelen varsa Allah rızası için yardımcı olsun 😔