Kızımın 1,5 aydır burnu tıkalı.( 3 buçuk aylık kızım ) doktora gittik. 15 gündür tıkalı çocuk nefessiz kalıyor emerken emmek istemiyor. Dedim o da bizi KBB ye gönderdi. KBB de baktı dedi ki burnuna kamera ile bakılması lazım. Bebek kamerası bizde yok. İyi tamam. Ümraniye çocuk hastahanesine randevu düşürmek imkansız zaten. Bir tane yakaladık çocuk doktoruna. Bir tane de KBB ye . KBB ayın sonunda. Çocuk doktoru da iki gün sonra işte. Neyse dedim bizi ayakta sevk etsin çocuk nefes alamıyor. Gittik, hanım efendiye şikayetlerimizi anlattım. Kbbye gitmen lazım dedi. Kbbye gitmem gerektiğini bende biliyorum. Bizi sevk edemez misiniz dedim. Edemem dedi. Gittik KBBye ayakta sıra beklemeye, vermiyoruz ayakta diyor. Acile gittik acil versin diye. Acilde baktı dedi ben gönderemiyorum. Bu olayın üstünden 3-4 gün geçti. Çocuğum az önce emerken nefessiz kaldı. Yatağa yatırdım nefesi kesildi kaç kere. Uyuyamadım ağladım. Çocuk uykudan gözlerini bile açamıyor serum verdim kustu. Gene de fayda etmedi. Şimdi soruyorum o güzel doktorlara, benim çocuğum ölsün mü istiyorsunuz ?????? Ben nefes alamıyor dedikçe beni kaaleye almayan o doktorlara soruyorum benim çocuğum ölse hoşunuza mı gidecek. O giydiğiniz önlükleri aldığınız maaşları bulunduğunuz mevkileri HAKETMİYORSUNUZ!!!!!!!!