Kızımla oğlum bundan bir hafta öncesine kadar ishal bulantı ateş vardı salgınmş zaten ilaçlarını kullandım geçti gibi oldu iyileştileer diye sevinirken dün gece oğlum yine ateşlendi dünden beri aynı ateşi var iştahsızlık vs doktor hemen atlatamıyor bu salgını çoçuklar dedi serum takıldı yine başına gelen varmı ne zamana kadar dewam edecek daha zayıfladılar öyle gördükçe üzülüyorum 😐😑