Kızlar merhaba benim oğlum yeni doğdu suan 5 günlük bebeğimle benim aramda kan uyudmazlıgı var bu sebepten sarılık olduk değerlerimiz 2. Gün 10 3. Gün 15 cıktı o gün fototerafi gördü gece boyunca sonra değeri düşünce taburcu olduk suan evdeyiz emmelermiz cok iyi sütüm de iyi çok şükür. Hastanedeki hemşire 3 saatte bir emzirin dedi bana cok geldi saat başı emdirmeye çalısıyorum gündğz neyse ama gece uyandırıp emzirmek cok zor kendisinin uyanması 2 bucuk 3 saati buluyor ben uyandırıp emzirm diyorum sarılıktan dolayı cok uyuyolar meme agzında uyuyo sürekli uyanmıyor bir türlü 2 saatte bir normalmi emzirsem? Pazartesi tekrar çağırdılar hastaneden ama gözlernden anlıyorum geçip geçmediğini içleri sarı gibi birde başka nasıl geçirebilirim?