simiyyy Çok erken biliyorum kontrolde doktorumuza bu durumdan mutlaka bahsedicem zaten. Korkuyorum oturtmaya ama bi görseniz sürekli kendini kaldırıyor kucağıma hafif eğimli koyuyorum yok diyor kaldırıyor yine kendini
Mom9870 simiyyy Aslında bu ay için erken diyorlar ama bazı doktorlar da bebeğin hazır olup olmadığıyla ilgileniyor. Yani oturduğu zaman rahatsız olmuyor aksine mutlu oluyorsa oturtabilirmişiz.
Laden simiyyy benim kızımda öyleydi. Doktor elinden tuttuğunda ayağa kalkmıştı. Oturmaya hazır destekli oturtabilirsin demişti doktor bana. Yine de doktorunuza bir danışın🌺
buselidunya simiyyy Ya sen ne ara bu kadar büyüttün bebişiniiii 🙊 daha dün gibi doğurcam az kaldı diyodun……..
Sebht93 Benim doktorum Osman Gönülal destekli oturtulabilineceğini söylüyor ve bende 3 aylıkken oturtmaya başlamıştım tabi destekleyerek.youtube de videoları var hocanın bu konuyla alakalı izleyebilirsiniz 😊
Eylulhuma Aynı benim kızımda öyle geceleride yüzüstü dönmeye başladı takla atıyor yatakta resmen ıkına ıkına 😂 çok korkuyorum görmezsem geri dönemez sırtüstü
simiyyy Eylulhuma kundağın içinde tırtıl gibi kıvranıyor şuan sanırım sizin gibi dönmeye hazırlıyo kendini anlayamadım 😄
buselidunya simiyyy Geliyoor, ben şu an eski fotoğraflarına bakıp ağlamamak için zor tutuyorum kendimiiiii 🥺 her anın tadını çıkarmak gerek💘