Merhabalar kızlar bebeğimi doktorumuza kontrole götürdüğümde doktorumuz oğlumun kısa olduğunu söyledi bu arada 8 ay 4 günlük boyu 72 cm. Netten baktım boyu ortalamada ama neden öyle dediğini anlamadım üzüldüm açıkçası. Başka doktora mı gitsem fikir verebilecek deneyimli anneler vardır burda ?