Elisasil ön sutunuzu sagabilirsiniz. Benim de cok tayzikliydi. Ben oyle yapiyordum. Ön sut daha sivi daha doyuruculugu az bir sut oldugu icin ön sutu sagip gogsumu biraz rahatlatip bebegime gogsumu veriyordum. Oda son sutu yani daha kilo yapan yogun ve doyurucu sutu iciyordu.
birde mesela sutun vardir ama bebegin bur gogsunu sonuna kadar enemiyorsa sinirlenip birakiyorsa o da kilo alimini etkiler.
sen on sutunu sagip son sutunu verip gogsunu bosaltana kadar emmesini beklersen eger en azindan kilo alimi da artar ve mamaya da gerek kalmaz buyuk olasilikla