İlk anneliğini yaşayan genelde her anne bu duyguları yaşıyor yani yalnız değilsiniz öncelikle 😊 ben de yaşadım. Bebeğimin gazlı döneminde susturamadığım bazı anlarda yetersizim diye ağlardım şimdi ise düşündükçe gülüyorum çünkü hormonlar biz farkında olmadıkça nasıl da bizi ele geçiriyor. Bu döneminiz yakın zamanda bitecek tecrübe kazandıkça korkularınızın ve endişelerinizin yerine daha özgüvenli ve her şeyin ,edindiği tecrübesiyle, üstesinden gelen bir anne alacak. Sabırlı olun öyle anlarda derin bir nefesler alıp verip bir hava alın, en sevdiğiniz şarkıyı açın veya en basitinden bebeğinize sarılarak ninni söyleyip onunla dans edin (yani salının hafif hafif) siz sakinleştikçe bebeğiniz de sakinleşecek. Bebeğinizin hiç bir şeyi olmasa da sizdeki gerginlik, korku ve stresi algıladığı için o da huysuzlanacak. Sakin olun kendinizi telkin etmenin yollarını bulun. Size de bebeğinize de iyi gelecek 🥰
gaz damlalarını mutlaka düzenli kullanın,
Bebek gaz masajlarını eksik etmeyin.
gaz gidermek için bebek egzersiz hareketleri var uygulayın.
Klimalı ortam ise korkmayın sadece belini biraz örtün.
dışarı çıkmaktan korkmayın bebeğinizin sizin stresinizi algıladığını unutmayın. İlk başlarda kısa mesafeli yürüşler yapın. Dışarıda ağlayınca eve kaçmanıza gerek yok sakin bir ortama geçip önce siz sakinleşin sonda bebeğinizi sakinleştirin. Her seferinde eve kaçmak bir zaman sonra sizi eve kapatır. Çevreyi o anlarda umursamayın sadece kendinize ve bebeğinize odaklanın.Marketi online halledin dışarı alıştırana kadar (hızlı marketler var artık sonuçta)
çok uzun yazmışım 🙈 dilerim faydasını görürsünüz iyi geceler