Fikriye2408 Oğlum 15 aylık ve dün akşamdan beri ishal. 3 tane azı dişi birden çıkıyor o yüzden de ishal oldu pisigi hiçbir krem geciremedi kıpkırmızı çok cani yaniyor. Bepanthol, trosy, hametan kremlerini kullandım ise yaramadı
BalarisiYusra Fikriye2408 sudocrem kullandınız mı bide her altını değiştiğinizde suyla yıkayın daha çabuk iyileşiyor
Agzoro Fikriye2408 altını sabunlu suyla yıkayıp kurulayın ıslak mendil veya pamuk ile siliyorsanız da mutlaka ardından kurulayın ve sudocrem sürün. Bebim oğlum da 4 azı dişi birden çıkardı ishal ve pişik oldu. Bu şekilde 2 günde geçti pişiği
Fikriye2408 Ikrazumra19 Gündüz hep yıkadik ama geçmedi bı turlu dokunmama bile izin vermiyor. yarın sudocrem krem alıp deneyeyim birde
Fikriye2408 Laden hafif hafif aslında siliyorum ama tabi ki olabilir her yolu denedim artık çaresiz kaldım suyla da gündüz devamlı yıkadık gece olunca da olmuyor yıkamak yarın yine devamlı yıkayacam
KeremMomm Uyurken altına alt açma bezi köy canım bırak açık kalsın yoksa geçmiyor benim oğlumda bilk defa olmuştu e bebek pişik kremi sürdüm altını her uyuduğu da bı yatim saat ws açık tuttum hemen etki etti
mlkumut Fikriye2408 canm sudokrem mükemmel anında etkili ve ıslak mendili kullanmadan önce küçük bi kapta sıcak suya sok yıka öyle sil. Ve madecasol al çok iyi
Fikriye2408 mlkumut pişik olduğu için ıslak mendil bile kullanmıyorum pamuk tercih ettim hep sudocrem kremi alıp koyacam onu hiç kullanmadım
KeremMomm Fikriye2408 kesinlikle dene canım kızarıklık azalıyor havasız kalıyor e zaten bide ishal aç hava alsın çok geçmiş olsun bu arada inşallah hemen iyileşir