edanurseverr Kızlar bebeğim 53 günlük uyanıkken 2 saate bir emiyor ama uykulu zamanlarında bazen 4 5 saat uyuduğu oluyor emzirmek için uyandirmiyorum artık doğru mu yapıyorum sizce
Algan-29-06 edanurseverr bebeklerimiz aynı gün doğmuş sanırım benim oğlumda öyle ve beş dk emiyor sadece sizinde öyle mi acaba ? Ben bu duruma çok takıldım da
Papatya_Kizim edanurseverr benım de henuz bir aylık olmadı doktor gunduz sık emzir gece cok sıkıntı degil 4 5 saati bulabilir dedı uyandırmayın bence de boşa uykusu bozulmasın
Pembepanjurluevli edanurseverr Nasıl oluyor ya benimki 35 günlük günde 17 18 saat emiyor. Anlamadım bu işi
yaseminu 2 saatte bir emzirme ilk 2 hafta için geçerli genelde (sarılık dönemi nedeniyle) sonrasında bebek uyandıkça emzirilebilir. 4-5 saat hatta 6 saat bile. Yani uyuyan bebeğinizi uyandırmaniz gerekmiyor, artık 2 aylık olmak üzere maşallah 🤩
edanurseverr yaseminu internette okudum 4 5 saat beklemesi için en 6 aylık olması gerekir vs. Diye o yüzden burdan konu actim
edanurseverr Pembepanjurluevli uyanıkken benimki de hep emmek istiyor ama uykulu zamanlarında işte 5 saati buluyor 😁
Mikseriniz Pembepanjurluevli benimde öyle bu yüzden bana eşim İnek diyor topli iğne gibi gögsğndehep diyo
Taze1mom edanurseverr genelde 2 aylıktan sonra kendi uyanmasını bekliyorlar benim oğlum hiç uyumadığı iÇin beklememiştim ama siz bekleyin derim 😌
Fero110 edanurseverr bebegijizin daha iyi gelişmesini istiyorsanız emmek için uyandırmayın o ihtiyac duyduğunda kendisi zaten kalkar
Edibeglsvr edanurseverr bizimki de uzun süre uyurdu korkardım. İyice araştırdık doktor ada sorduk artık o kendi istediğin de kalkıp emicek ne kadar uyursa uyusun bırakın demişti . Öyle de yaptık çok şükür kilosu vs yerinde
yaseminu edanurseverr bu durumda cocuk doktorunuza danışmanız en doğrusu olur çünkü benim doktorum uyuyorsa uyandırmana gerek yok acıkırsa uyanır demişti. Ben de öyle yaptım ve çok şükür bir problem de olmadı.
Uerdem edanurseverr benim doktorum gece uykusundan uyandırma emmek için uykusunda emiyorsa ancak o şekilde emzirebilirsin dedi. Gündüzleri her istediğinde veriyorum
yaseminu okuyanannee eğer sütünüz yeterliyse hayır. Direk taze taze emzirebilirsiniz. Ancak az geldiğini düşünüyorsanız düzenli sağımda süt arttırımı yapmaktadır. Ancak gece uykularında bebek uyuyorken bence annede güzelce uyumalı. Çünkü uyku da süt üretimini arttırmaktadır. ınstagramda çok severek takip ettiğim “ Dilruba Demirezen” var kendisi emzirme danışmanı ve dünya tatlısı bir kadın. Vakit buldukça tüm gönderi ve hikayelerini hem size hem yeni tüm annelere tavsiye ederim 🥰
DidarKuru edanurseverr Doktorumuz 4 saat uyuyabilir diyordu. Tabi bunun icin aylik kilosu vs yeterli olmasi lazim.
baharuraz edanurseverr o ilk doğdu zamanlar için geçerli. uykusunu böyleyin gece uykusuna da güzel alışır.
Rules edanurseverr evet doğru yapıyorsun. Sürekli uyandırıp ta alıştırma sakın. Tabiki bunu kilosu gelişimi vs normalse devam ettir.