minikurabiyem Herkese Merhaba, bexsero, nimenrix ve rotarix aşılarından bebeklerine yaptıran var mı? Var ise hangi ayda yapıldı ve ateş gibi sıkıntı oldu mu acaba
Babe minikurabiyem rota virus yaptirdim 3 aylikken ilk doz.ikinci dozunu mayis sonu yaptiracagiz herhangi ates kusma ishal vs olmadi bizde gayet normal gecirdik
Ozgezafer minikurabiyem rotarix aşısını yaptırdığımızda hiçbir sıkıntı olmadı. Bugünde menenjit aşısıkı yaptırdık şuana kadar bi sıkıntı olmadı bakalım
Agg0207 minikurabiyem rotarix tek tozluk olan asi sanirim rota virusu asisinda biz iki dozluk olani yaptrdik en gelismis olani oymus doktor onu onerdi bize ben 4. Ayinda yaptirdim rota atisini digerlerini daha yaptrmadik
Deletedmom200 minikurabiyem rotarix nimerix yaptırdık bı sıkıntı olmadı bu ay rotarix ikinci dozu bide bexsero yapalım dedi korkuyorum ondan
Gorkemm Deletedmom200 kaç aylık bebeğiniz? 3 mu?biz henüz nimerix yaptırmadık bazu doktorlar 1 yaşından sonra öneriyor emin olamadık . Bexsero da çok yeni bir aşıymış onu da bilemedim:))
minikurabiyem Deletedmom200 bebeğiniz ne kadarlık acaba? bize de bexsero 3 5 ve 13.aylarda nimenrix 4 6 ve 12.aylarda yaptırın dedi.
Deletedmom200 Gorkemm şuan kro 5 aylık 3 aylıkken rota yapıldı bu ay ikinci dozu yapılacak doktorumuz menenjiti 1 yaşından önce daha tehlikeli dedi 4 aylıkken nimerix vurdurduk bexsero ağır bı asi fakat çok önemli dedi bu ay yapalım dedi kararsızım bende
minikurabiyem Gorkemm şu an 2 buçuk aylık üç aylık olduğu da bexsero ve rotarix yaptırın dedi doktor. 4 6 ve 12.aylarda da nimenrix yazmış.bexsero da 5 ve 13.aylarda tekrar var.bende bilemedim biraz fazla gibi geldi 🤷🏻♀️
Yusufrony İki gün önce rota alışı yaptım 3 aylık ılık dozu 5 ayda ikinci olucak ateş yada herhangi birşey çikmadı çok şukur
Deletedmom200 minikurabiyem bebeğim 5 aylık nimerix 4. Ayda ilk dozu yaptırdık -6- 13 de bidaha olcak sanırım bexseroda 5 .ayda başlayalım dedi bexsero diğer ayları hatırlamıyorum asi takvimini doktorumuz biliyor ☺
YesimGC minikurabiyem rotarix 2.ve 4.ayda yapıldı bir sıkıntı olmadı şükür. 3.ayda da bexsero ve nimenrix yapıldı. Bunlarda da bir sıkıntı yaşamadık 🙏🏻
Leylaturkel minikurabiyem rotarix 3. Ve 5 ayda olmak üzere 2 doz yapıldı menenjit de 9. Ayda oldu diğeri 13. Ayda olucak inşallah oda toplam 2 doz bi sıkıntı yaşamadık şükür 🤗