Zerdenez aynı sorunu bende yaşıyorum doktora sordum 10 güne kadar normal dedi , ama bebeğim çok ağlıyor huzursuz sancısı oluyor dedim zeytinyağı ile masaj yap dedi , yapıyorum fayda etmiyor dedim yapmaya devam et dedi . Bebeğim 9 gün sonra yaptı az ama koyu kıvamlı olarak. Sadece anne sütü içiyor . Bekliyorum bu günlerin geçmesini çok zor 😞