minikprenses07 Emziren annelerde aşı olabiliyor mu bilginiz var mı kızım 1 buçuk yaşında nerdeyse hiç yemek yemiyor sadece emiyor
MutluYaprak minikprenses07 olabiliyor ama en doğru bilgiyi doktorunuz verir ben oldum oğlum 11 aylıktı
SamastiAyten minikprenses07 3aylik bebeğim var kovid aşısının 2dozunuda vuruldm doktrm önerdi hafif kol ağrısından başka yan etkisi olmadı bnde hemşireye sordm ilk dozla ikinci dozun etkisi aynıymış ikincisi daha ağır deilmis
Hilaleken9 minikprenses07 evet doktorum olabıkırsın dedı hatta hemen emzır dedı ben 8 saat sonra emzırdım
1tosmik1anne Hilaleken9 aşı postlarını sürekli kontrol ediyorum, sanırım bebeği 6 aydan küçük olanlar yaptırmamayı tercih etmişler, hiç denk gelmedim, 6 ayı beklersem daha çok beklemem gerekecek , napıcam bilmiyorum.
muhendisanne1 Hilaleken9 ben olmadım henüz ama ablam 2. Dozu olduktan sonra kalbi ağrımaya başladı. Ve sol kolu uyuşuyor. Prof doktora gitti. Açıdan sonra hep bu şikayetlerle hastaların geldiğini söylemiş doktor ve muayenede hiç bi sıkıntı olmayıp kalp gayet sağlıklı deyip kan sulandırıcı ilaç vermiş. Ne gibi yan etkilerle karşılaşacağız bilmiyoruz Rabbim sonumuzu hayretsin 😓😓😓
MMEC6407 Benimde oglum 2 ay 2 gunluktu cuma gunu 1. dozu oldum kolumda agri vardi 2. doz agir geciyo diyolar ama bunyeyle alakali oldugunu dusunuyorum.