minikurabiyem Herkese Merhaba, bexsero, nimenrix ve rotarix aşılarından bebeklerine yaptıran var mı? Var ise hangi ayda yapıldı ve ateş gibi sıkıntı oldu mu acaba
Evlatkokusu minikurabiyem ben rotayı yaptırdım. Kusma ishal 1 hafta mahvoldu. Ama her bebekte aynı etkiyi yapmıyor. Benim bebeğim kötü oldu. İlk kızımda hiçbişey olmamıştı
MayneymisAltintop Biz hepsinin ilk dozunu yaptırdık sadece bexseroda ateşi çıktı bir buçuk gün kadar ama aşırı bir ateşte olmadı duş aldırdık gece ılık tampon yaptık rahatladı. Zaten doktorumuz 6-8 saate bir ateş düşürücü verdirdi belkide ondan yükselmedi