Böyle hatalarda ben sizi suçlu bulurum lincleyecekler olur ama hazırım ne derlerse desinler ortada ilaç bırakırsanız icerde alirda sizin ilgisizliginiz kusura bakmayın ilaçlar ortada olmasa çocuk onu nerde gorupte alçak yani daha 8 aylikmis yakının bişey olmaz demiş sende güveniyorum diyosun nasıl güveniyorsun Allah aşkına ya doktormu kendisi ya doktora gidin ya doktora hastaneden fayda var size milletten onun bunun dediğinden değil