Begumkenan Purpura26 evet fazla akıttım canım 4-5 damla yazıyordu ben istemiyorum çünkü spiral çıkaralı 1 ay oldu adet olamadım
Ecreee Begumkenan Pozitif gibi görünüyor ancak tekradan deneyin isterseniz.. şimdiden hayırlı olsun 🤗
zeyzey77 Begumkenan Yarim saat sonra mı bu şekilde oldu ? Hamilelik yok o zaman . Emin olmak için yarın kan ver . Bir de yeni spiral taktırmışsın belki onunla alakalı olabilir
Begumkenan zeyzey77 aynen hemen ilk o kalın çizgi çıktı daha sonra bıraktım gittim atmaya geldim böyle buldum yeni doğum yaptım ben 11 aylık oğlum var spirali mecbur çıkarttık bünyeme uyum sağlamadı dua edin lütfen negatif olsun
Alygkc Begumkenan yani sıkıntıya sokmak istemem ama bence pozitif bozuk olsa o ikinci çizgi çıkmaz bariz çizgi var