Esrvl Bugün kızım çok uykusuz kaldı akşama kadar uyumadı. Acıkmıştı doyurdum uyudu. Şimdi yine aç ama ne yaptımsa uyanmıyor memeyi ağzına veriyorum diliyle ittiriyor dudaklarını sıkıyor. Nasıl uyandıracağım lütfen bir şey önerin. Kızım 12 günlük
Merlinlin Esrvl selam. Bezini açın olmazda ayak baş parmağını sıkın ben bu şekilde uyandırırdım. Allah bağışlasın 🌈
Banu- Esrvl merhaba, ben bezini açıyordum. Topuklarına uyarı verebilirsiniz. Genelde besini açmak hemen uyandırıyor ama.
BATURALisMOM Esrvl ben topuklariyla oynuyodum gidiklaniyodu bide sirtini kaşiyodum cok sinirleniyodu 😅
hobby_catolog_hk Esrvl ben herşeyi deneyip yine uyanmadıgı zaman yüzünü nemli mendille silmiştim uyanmıştı.
Esrvl Swtlna evet genelde altını açınca hemen uyanır ama onu da yaptım kıpırdıyor geriniyor ama uyanmıyor😣
Esrvl Banu- evet bende bezini açınca hemen uyanırdı. Ama bugün yavrum çok uykusuz kaldı uykusu ağır basıyor ama aç da denicem artık bi şeyler
Swtlna Ya da hafifçe topuğuna tıktık vurun, üni.hastanesinde yaptım doğumu ordan öğrenmiştim bu yöntemleri işe yarıyor
Bebegim_28 Esrvl ayağına yüzüne ıslak mendil sürebilirsin(gerçi kışın soğuk olunca etki ediyor ama belki şimdide faydası olur) bir de topuğunu sıkabilirsin ilk doğduğunda ebe öyle yapmıştı hastanede ve öyle söylemişti
Bety Ayak parmaklarıyla oynuyordum birde boynunun altında ki omurilik başlangıcına hafif bastırıyordum eve öyle göstermişti
NANANA Esrvl uyandırın aşırı uyku iyi durum digil haberimiz olsun şeker degeride düşe bilir ve Sarılıkta baslaya bilir fazla uyuyan bebeklerde