Momys_-girl Merhaba anneler. Kızım 3 bucuk aylık ve genellikle kucagımız da tutarken bacakları morarıyor ve bazende elleri morarıyor boyle olupya basına gelen var mı? Pazartesi doktora gotureceğim size de sormak istedim
Kevseryldz Momys_-girl bebeklerde kan dolaşımı kucağa alınca yavaşlayabilir korkulacak Bi durum değil zamanla geçiyor ama tabi ki doktorunuza danışın 😊
Ebruugurlu61 Momys_-girl yaa aynisi benim kızımdada olyor ama sadece bacakları kucagimiza alip sarktigi icin oluyor bencede
EmineErl Momys_-girl benimde kızım üç aylık aynı durum bizde de var sadece bacaklarında kucağa alınca oluyor muhtemelen sıkıca tuttuğumuz için kan dolaşımında yavaşlama oluyor sanırım ben ona yoruyorum indirdiğim vakit hemen düzeliyor çünkü
UmayZeynep Bizde de aynı durum vardı. Doktorumuza sordum. Uzun süre aynı pozisyonda tutmaktan dolaşımsal olabilir korkulacak bir durum değil dedi.
Momys_-girl EmineErl bizim de oyle indirince düzeliyor ama elleri de banyodan sonra morarma oluyor birde