Hanımlar bebeğim 8,5 aylık. Tadımlarda gayet iyi ilerliyorduk, birden ağzını kilitlemeye başladı. Yani neredeyse yalnızca 1 ay doğru düzgün bir şeyler yedi. O da tadım olduğu için zaten esen miktarda yiyebildi. Şu an da çok çok nadir ağzını açıyor, yaptığım yoğurttan, süzgecindeki meyveden filan yiyor. O da istediği zaman. Bu arada bu süreçte yalnızca emiyor. Tabiki önce doktorumuzla paylaştık bu durumu, ağzını kilitlemesi ısrar edersen devam edebilecek bir durum dedi, kilosu da gayet iyi olduğu için bunun bir problem olmadığını söyledi. Ben yine her gün bir şeyler yapıp teklif ediyorum bebeğime yemesi için fakat genellikle reddediyor. Ve bu duruma cidden artık çok üzülmeye başladım. Hayır eylülde iznim bitiyor ve görevime başlamam gerekiyor. Ama bebeğim henüz yemek yemeyi bilmiyor ve eylüle çok az kaldı. Ücretsiz iznimi uzatacağım fakt bu problemi ne zaman çözebilirim hiç bilemiyorum. Ne yapmalıyım, nasıl davranmalıyım şaştım kaldım..