Balboncuk canım üstte kalsın.ben hiç kullanmadım.ateşi normal ılık su ile düşürürdüm.diş ateşi bizde kafa ve koltuk altında oluyordu ve inatçı değildi(yani diş ateşi inatçı olmaz benim bildiğim)düşerdi 1 saat sonra tekrar aynı yerde çıkardı(sadece kafa ve koltuk altı)ve en fazla 3 gün sürerdi aralıklarla inip çıkardı