Ben evolvia mama kullanıyorum 36 günlüğüz memeyi reddettiği için mama veriyorum ama evolvianın içinde şeker var verme diyenler oldu hipp de kullandım doyurucu değildi ve kabız yaptı bebelac gold öneriyorlar siz hangisini kullanıyorsunuz bide anne sütü şekerli mi şekersiz mi acaba eğer şekersizse evolvia şekerli olduğu için mi memeyi reddediyor anlamadım 🤦♀️🙏 bilen birisi aydınlatsın beni lütfen 🙏 biraz karışık oldu kusura bakmayın 🙈