Kızım 2.dişini çıkarttı bugün biraz ateşi vardı artmaya başlayınca calpol verdim şimdi düştü.Birkaç gündürde nezle gibi olmuştu hafif öksürüğü vardı.Annelik ne kadar değişik bir şey 🥺İçim rahat şekilde uyuyamıyorum.Ateş için yapmam gereken bir şey var mı,neler önerirsiniz