Merhaba 👋
Bebeğim 1 yaşında, dün ateşi başladı, bugun düşmeyince doktora götürdük, 38.5 görünce serum tedavisine başlayalım dedi doktor, küçük bir şişe ilaçlı serum takıldı sonra 500 lik normal serum taktılar, ateşi düştü, ve serum giden kol soğuktu oda normal, eve gelince kolları, göğsü bacaklar buz gibi, giydirdim ama hala aynı. Ateşi normal görünüyor. Ay cok korkuyorum niye böyle soğuk buz gibi. Kafadan 36.6 ateşi. Uyıdu şimdi, üstünü örttüm ama korkuyorum ateşide çıkar diye, napıcamı şaşırdım.