Ftmerarslan bende de koltuk altında icten beze var. Birkaç aydır oluştu gitmedi. Eğer bundan bahsediyorsaniz. Genel cerrahi doktoruna gittim muayene etti. İltihaplı bişey değil olsaydı Antibiyotik verirdim dedi. Normalde bunlar ameliyatla alınır ama tekrar çıkma ihtimali olduğu için önermem zaten tehlikeli bişey değil dedi