Crnuraz2021 Kızlar sütüm çokk az inanın öyle düşünme diyeceksiniz ama az bir defaya mahsus 60 cc çıkıyor cok uzun zaman aralıklarla sağınca bile bir daha 60 cc göremiyorum . Bebeğim de meme tutmuyor sutum azaldıkça azalıyor ne yapmam lazım sizce ??
cutemommy Crnuraz2021 neden sağıyorsunuz ? Sagmak dogru miktari gostermez bebegim 4 aylik elimle sikinca fiskiriyor sagiyim deyince 30cc bile cikmiyor 😑😑 neden azaldi diye düşündünüz
Alaranaz Crnuraz2021 yulaf ve sütü karıştırıp yiyin bende çok süt yapıyor , sizin de imkanınız varsa deneyin
Minik1bey Crnuraz2021 meme reddini sadece bebeğim yatarken ben memeyi sarkıtarak verdim o şekilde aştık çok şükür yine bazen meme reddi yaşıyoruz ama eskisi gibi değil. Süt arttırmak için denemediğim şey kalmadı ama valla bazen geliyor bazen gelmiyor bıraktım bende artık olmuyorsa zorlamaya gerek yok 🤦🏼♀️ Ama sen yinede sık sık sütünğ sağ emmiyorsa inşallah artar sütün canım 🤎
Eymenegeli Meme reddi bende inan yasiyorum , ama emdikce çoğalır sık sık ver agzina sagarken muzik dinlemek sutunu artirir , her emzirme sagma sonunda iki bardak su ve agzina helva at. Sabahlari ac karbina bi cay bardagi ilik sekerli su ic ,
Crnuraz2021 Eymenegeli eskiden cok tutuyordu simdi günde bir ya da iki defa tutuyor onun dışında sağmak durumunda kalıyorum
Crnuraz2021 cutemommy meme reddi yaşıyorum bazen aglamaktan çatlatacak derecele geliyor memeye tutunca aslinda meme reddini asmistik biz ama zayıflayınca doktor mama başladı bende biberonda verdim verdikçe verdim tekrar oldu
Rabia1309 Crnuraz2021 yani çoğalıyorsa ye bence 😊 un helvası da çoğaltır soğanı kavur ye oda süt yapar
cutemommy Crnuraz2021 biberonu birakin ucu cikarilmis enjektörle finger feeding yöntemi ile verin yoksa emmeye donmez bebeginiz. Sagmak simdi zorlamaz ama 1ay sonra cok yipranirsiniz emmezse sutunuz ne icerseniz icin artmaz. Facebookta emzirme akademisi var bir emzirme danışmani ucretsiz yardimci oluyor. Emmeye donerse siz rahat edersiniz. Bunun icin yollar arayin. Eds de kullanabilirsiniz
Aysel123 Solgar B12 kullan birde. Benim sütüm de az ama onunla biraz daha iyi gibi. Bende meme reddi yaşıyorum ise baslicam birde gittiği yere kadar gitcek böyle sonra muhtemelen sadece mama kullancaz 😔 gece emiyordu onuda bırakıyor bende çok üzülüyoru😔
Crnuraz2021 Aysel123 aynen inanın bende de öyle oldu yavas yavas her şeyi bırakıyor mamaya geçiyorum sanırım . Solgari deneyeceğim teşekkürler
Ada-Lina Bebeğim 44 günlük bizde de aynı sorun var memeye geldikten bi kaç dakika sonra yutkunması azalıyor emmeye çabalıyor süt az gelince ağlamaya meme ile savaşmaya başlıyor emzirdikçe çoğalır diyorlar ama nasıl memede tutulur ki ağlayan çocuk ki zorla da olsa ayakta gezerek pışpışlayarak 10 dakika tutmaya çalışıyorum 😣 uzun süre bekleyip sağım yapsam en fazla 40 cc çıkıyor damlalar çaylar kullanıyorum ama hiç bi artış olmadı en azından 6 ay emse diye üzülmekten kendimi alamıyorum
Crnuraz2021 Ada-Lina inanın benimde baştan beri öyle 3 ay devirdim de 3 ayda idare etsem mahvoldum artık
Ada-Lina cutemommy Facebook’ta emzirme akademisindeki hemşire sütümü bir kaç kere sağmamı ve miktarını sormuştu o zaman sağdım şırınga ile vermeyi denedim ama içmedi
Tugceyasar Benimde sütüm azdı ki hala çok sayılmaz sade tahin helvası kayısı ve üzümlü hoşaf ve bol bol su çok çok süt yapıyor bilginiz olsub ben bebeğim uyuduktan sonra hep bunları içiyorum uyanana kadar birikiyor