Glzr90 Arkadaşlar normal doğumla 3gün önce doğum yaptım,doğumda baya zorlandım gerçekten ,çok şükür bebeğime kavuştum doğumdan sonra iki kere emdi ama şimdi emziremiyorum .
YusufHuzeyfe Glzr90 gogsunuzu mu tutamıyor yoksa tutup bırakıyor mu😑 sütünüz az mi yada gogsunuz cok mu dolu bi cok sebep olabilir 😔
Duyguege Glzr90 daha çok küçük emme refleksi tam gelişmedi bir hafta 10 güne emiyor olur ama bu süreçte sarılık olmaması İçin sütünüzü sağıp şırınga ya da kaşık biberonla verin
agustos_bocegim Glzr90 mama verdiğiniz için o daha kolayına geliyor bebeğin, memeyi ondan almak istemiyor
Alperenm Aynı benim bebeğim ağzında memeyi tutardı öyle beklerdi ben sıkıp sıkıp dururdum 3. Gün sonunda 600 Gr verdiğini görünce şok oldum ve sağıp vermeye başladım ama emzirmek için elimden geleni yaptım ne yaparsam.yapayim hiç aktif emmedi 6 aydan sonra anca emmeyi öğrendi şimdi de meme delisi oldu 😂