Arladaslar kızım 2 gundur cok mutsuz. Zaten sinırlenınce ya kafasına vuruyor, ya vucudunu bagırarak titretiyor ya da kafasını yere falan vuruyor. Tam biraz duruldu derken bu ara coştu. Mesela bugun aglama sebeplerımız
- 4 tane kucuk araba var hepsını eliyle tutmaya calısıyor 3unu alıyor 1ı kalınca feryat figan aglıyor bagırıyor
- mesela dıgerı kucuk bir kutu var ıcıne tahta koyacak 1ını koyuyor dıgerı sıgmıyor neden koyamıyor diye aglıyor
Yani yapmak ısteyıpte yapamadığı bıse olunca kıyametler kopuyor.
Acaba nasıl bir yol izlemeliyim zaten daha konusmuyor bir konussa belki biraz rahatlıcak yavrum 😔