Esraea kan ilacı kullanmadık biz ama bizde de oldu o siyahlıklar gece biberon ile süt verdiğimizden dolayı oluyor biberon çürüğü dedi doktor. Dişlerini en az 2 kere fırçalar gündüzleri 3 yaşına girecek bu arada. Ama daha dişleri yeni çıkarken fırça vermiştim eline hep onla kaşıdığı için fırçaya alışkın ve seviyor. Dişleri çıktığında da ben fırçalıyordum. Şimdi akşam sütünü içiyor fırçalıyoruz gece süt içince üstüne su veriyorum kalmadı bizde siyahlık