3 ay 22 günlük kızım. Atak mahvetti bizi. Sürekli ağlıyor, uyumak istiyor, uykuya geçemiyor, sallasam da kıyameti koparıyor. Delice uykusu var uyuyamıyor, sadece son nefesine kadar haykırıyor, ağlıyor, bağırıyor. Benim de ayarlarım şaştı. Daha atağın başındayız, 4-5 hafta sürüyormuş, bittim ben. 🤐