Gokayimin-Annesi İlk bebeğim ve 26 günlügüz bugün 3. Gün oldu hala dıskılama gerceklestirmedi tedirgin oluyorum çisli bez gayet güzel 5 6 kez degistiriyorum ama dıskılaması icin ne yapmaliyim etkili bir yontem varsa soyler misiniz cok tesekkurlerrr ☺️
Mom9870 Gokayimin-Annesi 3 gün az bir süre bir şey yapmanıza gerek yok, 1 hafta kadar bekleyin eğer bu durumdan ötürü rahatsızlık yaşarsa doktora gidip probiyotik alabilirsiniz.
Zelisblt Gokayimin-Annesi merhaba gözünüz aydın Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin 🌼. Bebeğinz sadece anne sütü alıyorsa 7 güne hatta 10 güne kadr bile norml sayılır, korkmanıza gerk yok emzirme sonrası gazını çıkarıyorsa huysuz değilse önmli bişy değil ☺️
Milamoms Gokayimin-Annesi merhaba anne sütü alıyorsa 7-10 gün yapmamasi normal sayılıyor bizimde başımıza gelmişti ordan biliyorum 7 güne geçerse doktorunuza danışın
Cinarefe Gokayimin-Annesi canım sadece anne sütü alan bebeklerde 10. Güne kadar normal sayılıyor bu durum. Eğer 10 günü geçerse bi doktoruna gidersin. Tedirgin olmana gerek yok:)
Gokayimin-Annesi Mom9870 Tesekkur ederim aslinda en fazla 10 gune kadar yapmazsa sikinti oluyormus ama icim el vermiyo bir kere yapsa ben rahatlicam 😂
2bebis1anne Anne sütü alıyorsa gergin yapmaması gayet normal hatta yapmıyorsa kilo yapıyormuş ona Birde bende birsey sormak istiyorum cisli bezleri dolu dolumu oluyo yoksa 1 veya 2 keremi yapmis oluyo
Gokayimin-Annesi 2bebis1anne Evet kilo aldi baya :) çisli bezlerini hep dolu dolu aliyorum canim her actigimda dolu oluyo ve o anda bile isiyo ustume 😂
Gokayimin-Annesi Zelisblt Tesekkur ederim rabbim hepimizinkini anali babali buyutsun ☺️ ekstra bir rahatsizligi yok ama gunde 2 kerede devam sutu aliyor cunku sutumle doydugunu hissetmiyor takviye veriyorum bekleyecegim o zaman 🥰
Mom9870 Gokayimin-Annesi Haklısınız tabii gerçekten az bir süre 3 gün biraz daha beklersiniz olmazsa dediğim gibi gidersiniz doktora o zaten söyler size yapacaklarınızı.
Gokayimin-Annesi Cinarefe Evet de ilk annelik o yuzden endiseli oluyorum 😌 aslinda normal oldugunu biliyorum ama istemsizce supheleniyo insan :)
CatBoy Gokayimin-Annesi Merhaba 🌺 1 haftaya kadar yapmaması normal kabul edilir. Biogaia kullanabilirsiniz bağırsak hareketlerini düzenleyici probiyotik içerir.
Gokayimin-Annesi CatBoy Tesekkur ederimmm beklemede kalacagim olmadi tavsiyenize uyacagim cok sagolun ☺️