kaymakliekmekkadayifi ara katsa pek sıkıntı olacağını sanmıyorum. Benim evim ara kat ve doğalgaz geçişleri yer altından geniş geniş yapılmış, kışın halı sermesem bile mutfağım koridorlar çok sıcak oluyor bastığımız yer sıcak oluyor. Eğer böyle bir durum varsa pek sıkıntı olmaz ama birinci Katsa problem