Ebruli101 Merhaba, yarın yeni eve taşınıyoruz oğlumda bizimle uyuyordu ayrı odada yatırmayı düşünüyorum acaba Yeni evde ilk geceden ayrı odada yatirsam mi yoksa biraz eve alıştıktan sonra mi ayrı odaya geçirsem sizler nasıl düşünüyorsunuz🤔
Mom9870 Ebruli101 Ben normalde 15. Ayda ayırdım, 1 ay öncede yeni eve taşındık 2 3 gün yanımda yatırdım sonra yerine koydum yatmaya başladı. Bilmiyorum yanlış mı yaptım ama kalkınca falan direkt yatak odasına gelirdi şimdi bulamaz diye düşünüp yanıma aldım.
Cheddar Ebruli101 bence biraz eve alışsın 10-15güne geçirirsiniz. Odasını beraber düzenleyin hoşuna gider
Ebruli101 Mom9870 benim ki hiç ayrı yatmadı yarın da diğer eve geçeceğiz ilk geceden mi yatirsam biraz eve mi alissa kararsızlığı yaşıyorum 🤔🙄
Ebruli101 Cheddar Bende bi müddet alissin öyle yatiraym diye düşünüyodum annemle konuşurken yap odasını orda yatsın dedi kafam karıştı ☺️
Ebruli101 EminEymen15 her uyandığında memeyi tutuyor işte uykumuz bölünüyor hep oda bizde rahat yatamıyoruz çabucak alışsın istiyorum