Seylan-18 Hanımlar 11 aylık bebeğim var ikinciye 4 aylık gebeyim sadece geceleria uyandığında emziriyorum bugün bebeğim çok şiddetli ishal oldu büyükler süt dokundu memeden kesmen gerekir diyorlar olabilir mi?? İşin ilginç tarafı birde ishal salgını var😩
1prens1prensess Seylan-18 bebeğim 6 aylıktı hamile kaldığımda 10 aylık olana kadar emzirdim kendisi bıraktı böyle bişey olmadı ama bu ishal bugunden beri bizdede var ateşide ara ara oluyor çözemedim eşim üşütmüştür bidaha ateşi çıkarsa götürürüz dedi bakalım ne olucak
Nefesimkizim Seylan-18 normalde ishal suan butun cocuklarda var ancak 4.aydan sonra sutun tadi degistigi icin o da ishal yapmis olabilir doktora goturmeden bilemezsiniz.
Pembepanterr Seylan-18 sanmıyorum canım doktorum bana emzirebilirsin demişti 4-5 aya kadar nerdeyse” yani söyle diyim hamileyim emzirebilir miyim dedim sonbahara kadar emzir dedi 8 haftalığım hesap et “benim bebeğim büyüdü gündüz sütü bıraktı diye kestim ben yoksa verirdim daha
UraSsmom Seylan-18 Büyüklere değil doktora sorun. Ayrıca salgın var. Ben 28 haftalık hamileyim 10 aylıktı oğlum öğrendiğimde hala emziriyorum. Geçen ay çok kötü ishal oldu oğlum ama salgından dolayı sütten değil.
Seylan-18 1prens1prensess doktorda emzirebileceğimi söylemişti ama kafamı karıştırdılar işte😊 sizede geçmiş olsun ishal salgınıda varmış sanırım😔
Seylan-18 Pembepanterr anladım benimde 4. Ayım bitiyor ishalde olunca bi işkillendim ama bi doktora gitmem gerekiyor yoksa nedenini anlayamayacağım sanırım😊
Deleted12 Seylan-18 ılginç insanlar ve ilginç kafa yapıları sadece bunu diyorum sana inşallah anlarsın.
zynn Seylan-18 Ya nasıl olabilir ki böyle bir şey. Tandem emzirme yapanlar falan var. O zaman öyle bir şey olmazdı. Aşırı saçma ve bilime dayanan bir bilgi değil bana göre. Salgın vardır veya usutmustur çocuk.
Seylan-18 zynn bende öyle düşünüyorum doktoruna sordum direndim öyle birşey yok diye ama ilk çocuğum insan etkileniyor acaba mı diyor😩
Ates_mami Seylan-18 şu ara ishal salgını var. Ben gebelik boyu emzirip şuan beraber emziyorum. Çok araştırdım çok doktora danıştım. Hamileyken emzirmek her iki bebegi de etkilemiyor.