Melikeeeecansuu 2 ay filan sürmüştü dökülme yanlış hatırlamıyorsam, ondan sonra uzadı güzelce. Bir ara traş ettik toparlattık önleri gözüne giriyordu. Yine uzadı güzelce. 13aylık bu arada. Herkes dedi sıfıra vur düzgün eşit çıksın diye ama kıyamadım herhalde yapamam.