Edanur_torlak Hanımlar bebeğim daha 7 aylık ve hasta grip oldu uyuyor şuan aşırı derece de terliyor üstünü örtsemmi örtmesem mi
Gokzey Edanur_torlak terledigi için örtmesin bence.ve sık sık üstünü değiştirin.geçmiş olsun çabucak atlatırsınız ins😊
Banu_alper Edanur_torlak atesini takip edin o onemli ates yoksa burnunu serum fizyolojik ile gunde 3-4 kere temizleyin yattigi odayi sık sık havalandırin basini biraz yuksek tutun evde yapilabilecek genel seyler iste daha da zordaysaniz doktora gorunun mutlaka
Mec Bence hiç telaş etme emziriyorsan eğer sık sık emzir, bağışıklığı güçlenir Allahın izniyle, üzerini de örtme bence geçmiş olsun yavruya Allah şifa versin 🌺