zurgun Kızlar bu gün 19 gündür sezaryen oldum 11. Gün kesilen kanamam 2 gün sonra yeniden başladı koyu renkli bi akıntı olarak sonra yine duruyor yine başlıyor var mı benim gibi olan normal mi bu durum
Mommy08 zurgun tatlim bende sezeryan oldum Bugun 24. Gun benimde ayni senin gibi cok normal 40 veya ustu surebiliyor kimi zaman iki gun kanama olmuyor kimi zaman adet gibi duzenli ped degistiriyorum icin rahat olsun yani 😍
Mommy08 Yalin yanlis anlamayin ama sadece bilgi amacli soruyorum bende sezeryan yaptim 24 gunlugim . Iliskiye engel oluyor mu bu kanama yani 40 i gecince iliski oluyor mu ? Doktorim bu konuda bi bilgi vermedi
Yalin Mommy08 aslinda o söylemediyse de sen sormalisin ama kanaman varken girme bence,genel olarak saglik acisindan. Bi 40 ı muhabbetini atlat, dr a da sor, kanama durumuna gore artik.
zurgun Mommy08 bi yerde okudum 20. Günden sonra cinsel ilişki olabilir diye ama bilemiyorum 40 ı beklemek en doğrusu🤗